Optimizarea conținutului este o parte integrantă a promovării site-ului în căutări. Ea presupune crearea textelor, care corespund în totalmente tematicii paginii, cu utilizarea cuvintelor cheie. Această tehnică de scriere a conținutului se numește SEO-copywriting. Scopul său de bază este ridicarea poziției site-ului web în rezultatele căutării, după anumite cereri, de exemplu ”dulapuri în Chișinău” sau “cumpără notebook în Moldova”.
Pe lângă asta, copywriterii creează titluri exclusive și originale pentru fiecare pagină de pe portal, ca acestea să reflecte în totalmente conținutul lor. Acest lucru este foarte important, deoarece de ”acuratețea” titlurilor depinde dacă va crește sau nu numărul de vizite ale resursei, dacă vor crește factorii comportamentali care influențează clasificarea, etc. De asemenea, motoarele de căutare sunt foarte sensibile la calitatea materialelor scrise. Dacă textul nu este unic, dacă el conține greșeli gramaticale și alte greșeli, dacă el este re-optimizat prin adăugarea cuvintelor cheie, aceasta poate diminua considerabil poziția site-ului în rezultatele căutării sau chiar duce la o interdicție.
Articolele calitative transformă conținutul paginilor web în unul relevant căutărilor. Astfel, dumneavoastră primiți un conținut excelent și optimizare pentru motoarele de căutare concomitent.
Optimizarea textului este adaptată nu doar după motoarele de căutare, dar în primul rând, după oameni. În materialele noastre, utilizatorii web găsesc răspunsuri la întrebările care îi interesează, informație nouă și utilă, care permite să mărească implicarea în activitatea companiei dumneavoastră.
Copywriting-ul realizează și obiective publicitare. Conținutul trebuie să fie nu doar interesant, dar și să prezinte avantajos produsele/serviciile, să descrie beneficiile lor într-un limbaj clar pentru vizitatori, fie acestea flori, microunde sau mașini agricole sofisticate.