8 aprilie 2015
Categoria:
Blog
Commentarii: 0

Google AdWords vs Optimizare SEO

Internetul este și el un spațiu pentru competiție, o junglă unde câștigă cel mai iscusit  sau cel mai bogat. Actualmente, eficiența publicității clasice este în scădere, prea multe companii, produse, servicii și prea multă publicitate care uneori devine deranjantă.  Lasă clientul să te caute!

Înainte de a achiziționa un produs sau a beneficia de un serviciu, noi scriem cuvinte cheie în motoarele de căutare, analizăm primile pagini apărute, comparăm și când mergem la cumpărături știm exact ceea ce dorim.Cu certitudine, îți dorești să-l faci pe client să aleagă firma ta  dintre alte zeci, sute, poate mii de companii similare  pe piață!  De aici și apare necesitatea  de  a fi cât mai bine poziționat pe Google (Yandex).

În continuare, v-om vorbi despre cele două instrumente de bază: SEO și Google AdWords, ambele generând trafic în baza cuvintelor-cheie căutate în motoare de căutare . Acestea  doua metode  de promovare web sunt complementare și nu se exclud una pe cealalta. Fiecare metoda are puncte slabe și puncte forte iar  alegerea uneia dintre ele trebuie realizată  în baza  rezultatului scontat.

Analizând aceste două metode de promovare online, vei putea cunoaște care este modalitatea optimă care poate să genereze profit businessul-ui tău.

Criteriu ADWORDS- plătești per click OPTIMIZARE SEO- investești în poziționare
Mod de funcționare AdWords funcționează  în baza combinațiilor de cuvinte utilizate. Poți afişa publicitate persoanelor care efectuează căutări pe Google. SEO funcționează  în baza cuvintelor- cheie menționate pe site-ul web.
Rezultate Promovarea AdWords are un efect instantaneu, ce oferă posibilitatea de a înregistra rezultate imediat după lansarea campaniei. Plătești pentru rezultate vizibile imediat. Procesul de optimizare SEO al web site-ului este unul de durată. Primele rezultate bucurătoare le poți obține după o durată de aprox. 3 luni. Plătești pentru rezultate pe care le aștepți.
Afișarea

campaniilor web

AdWords rulează publicitatea pe site-uri care acceptă Google, în  motorul de căutare Google și pe site-uri partenere Google.  Optimizarea SEO ajută la poziționarea site-ului printre primele după căutarea unui cuvânt sau o frază în motoarele de căutare, cu o posibilitate de a ajunge organic în TOP5 Google.
Costuri suportate și perceperea plăților Cu AdWords plătești numai dacă utilizatorii fac clic pe anunţurile tale .Acest lucru poate fi uneori prea costisitor. AdWords nu percepe tarif fix pentru cuvintele-cheie. Achiți pentru o campanie SEO care va contribui ca site-ul tău să ajungă în TOP poziții Google, aici se percepe o taxă  lunară.
Continuitatea campaniei de promovare Dacă încetezi să plătești o campanie Adword,, aceasta este retrasă imediat. Ești prezent în top atât timp cât achiți. Dacă încetezi optimizarea SEO, clasamentul site-ului descrește după o perioadă de timp mai îndelungată. Site-ul poate scădea de la poziția 1 până  la 5 (sau mai mult).
Implicarea beneficiarului AdWords atrage trafic îndată după începutul campaniei de promovare. Este eficient pentru site-uri noi sau servicii /produs sezoniere. Implicarea ta este mai scazuta. SEO necesită implicarea și cooperarea clientului  în ceea ce privește modificarea site-ului web. Trebuie să fii pregătite pentru anumite modificări pe site.
Credibilitatea din partea vizitatorilor Adwords este o metodă rapidă de generare a vânzărilor doar că dispune de o credibilitate mai mică decât căutările organice. SEO atrage mai mulți vizitatori pe site-tău decât AdWords și rezultatele sunt percepute de către vizitatori mult mai relevante și sigure.

Promovarea online crește traficul de vizitatori pe site-ul tău, ca urmare provoacă majorarea vânzărilor. În dependență de timpul disponibil și așteptările pe care le ai, alege una din metodele propuse pentru a te diferenția de concurenții tăi și a ieși în evidență. Ajută-ți clienții potențiali să te găsească mai ușor!

Ai nevoie de ajutor? dă-ne un semn! icon wink Google AdWords vs Optimizare SEO

dot Google AdWords vs Optimizare SEO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>